A doua ediție a Ghidului Verde lansat de Michelin în România, scos la 8 ani după precedentul ghid de călătorii, conține multe informații noi despre destinații turistice, printre acestea aflându-se și obiectivul turistic Salina Turda.
„România este o țară în plină dezvoltare din punct de vedere turistic, iar experții noștri au cutreierat din nou țara și au descoperit locuri noi, extraordinare care au primit două sau chiar trei stele, cea mai înaltă distincţie a Ghidului Verde Michelin. În plus, au fost adăugate hărți noi pentru toți cei nostalgici, care vor să descopere țara pas cu pas”, a declarat Stephane Roy-De-Lachaise, Director General Michelin România, citat de automarket.ro.
Ghidul Verde Michelin pentru România are 508 pagini și include 26 de hărţi, 92 de fotografii, peste 300 de recomandări pentru hoteluri și restaurante şi peste 500 de locuri de vizitat în România. Ghidul este disponibil la magazinul de comerț electronic eMAG și în prezent are un preț de 48 lei.
Ghidul Michelin este disponibil în 38 de țări și generează vânzări de peste un milion de exemplare anual. România este singura țară în care Ghidul Verde este lansat în limba locală, în contextul în care în majoritatea țărilor europene acesta este disponibil în limba franceză sau engleză.
Salina Turda are aprecieri foarte bune pe siteul tripadvisor.com. Din cele peste 1200 de păreri postate pe pagina de turism, 65% au încadrat destinația la categoria „excelent” și 26% la categoria „foarte bine”.